20 de agosto de 2018

Arrincan as obras en Patio de Madres e Castrón Douro. Desvíos na #Liña7!

Nós xa o adiantabamos hai uns días en Twitter:
O certo é que o de «grandes» era debido a que pensabamos que o luns 20 de agosto darían comezo dúas grandes obras no entorno de Sar: a rexeneración da calzada de #PonteMarzán - #Sandino - #CruceirodeSar e reurbanización de #PatiodeMadres e #CastrónDouro. Pero parece ser que polo de agora, só esta última comezará na devandita data. Os autobuses da #Liña7, que nas súas viaxes dirección #Aríns / #Fornás transcorren por estas dúas rúas, veranse desviados. 

Desvío #Liña7 dirección Aríns / Fornás
Obras en Patio de Madres / Castrón Douro

Estas obras teñen unha duración estimada de 18 meses, e provocarán un desvío na #Liña7 dirección Aríns / Fornás: dende a #Parada410 (pza. Galicia nº 3, Zara) os buses continuarán por Doutor Teixeiro >> pza. Puente Castro >> Hórreo >> avda. de Lugo >> Bernardo Barreiro >> Curros Enríquez, retomando o percorrido en Castrón Douro (xa que as obras nesta rúa só afectarán ata o cruce con Curros Enríquez).

As paradas anuladas son: 

  • #Parada368, Patio de Madres. A alternativa máis próxima é a #Parada247, Fonte de Santo Antonio, 3. É moito peor no sentido que, en vez de coller o bus en Patio de Madres e baixar xa cara Sar, agora habería que collelo en Fte. de Sto. Antonio e padecer todo o desvío, pero no fondo, non queda outra.
  • #Parada462, Castrón Douro c. Curros Enríquez. Establecerase unha #ParadaProvisional, mentres duren as obras e o desvío, no mesmo cruce pero na rúa Curros Enríquez (é dicir, Curros Enríquez c. Castrón Douro). Non cremos que vaia ser sinalizada, xa que por non estalo non o está nin a oficial...

Plano do desvío (clic para ampliar)

NOTA: aínda que Patio de Madres e Castrón Douro se cortarán por tramos (nunca estarán as dúas rúas cortadas na súa totalidade ao mesmo tempo), o desvío da #Liña7 será efectivo durante todo o tempo que duren as obras, independentemente do tramo que estea restrinxido ao tráfico. Toda a info sobre a reordenación do tráfico na web do Concello.

As obras en si

As obras consisten nun lavado de cara completo da rúa: rebaixarase o rasante para mellorar o acceso ás vivendas, mellorando tamén así a accesibilidade e evitando a acumulación de agua en épocas chuviosas. As beirarrúas serán máis amplas actualmente apenas cabe un carriño de bebé mediante a eliminación de prazas de aparcamento. Só quedarán dispoñibles prazas de carga e descarga e áreas de estacionamento rápido (nas que só se poderá aparcar por un máximo de 10 min.).

 Estado da #Parada368 arriba (con furgoneta mal
 aparcada incluída...) e da #Parada462 abaixo.
No ámbito do transporte urbano, o cambio máis notable será a substitución do pavimento actual por formigón, que permitirá aforrar a inxente cantidade de baches e fochancas que os buses da #Liña7 tiñan que soportar. Tamén a eliminación de prazas de aparcamento aforrará máis dun atasco ao bus, que en diversas ocasións se vía «atrapado» debido aos coches que aparcaban na liña amarela da parte superior de Patio de Madres.

#Liña7 «atrapada» en Patio de Madres
Esperamos tamén que neste proxecto se tiveran en conta as dúas paradas do transporte urbano situadas dentro da zona de actuación: a #Parada368, Patio de Madres (sinalizada pero sen panel de información de liñas) e a #Parada462, Castrón Douro (sen ningún tipo de sinalización e por tanto, tamén sen poste de información).







A nosa humilde opinión

O percorrido da #Liña7 (sentido Aríns / Fornás), unha vez alcanzado o barrio de Sar, é sinxelo e con pouco tráfico. Isto significa que os autobuses poden cumprir o horario sen problemas, con tempo de sobra en moitas viaxes. Incluso con este novo desvío, non cremos que vaia a haber problemas para seguir cumpríndoo, agás algún servizo en horas punta que si poderá ir uns minutos fóra de tempo.

Pero si auguramos problemas para cando comecen as obras de rexeneración de Ponte Marzán, Sandino e Cruceiro de Sar, xa que o máis probable e que a #Liña7 (desta vez dirección Valle Inclán) se tivese que desviar por Fontiñas e avda. de Lugo. E ao xuntar as 15 viaxes diarias con estes dous desvíos, chegaría un momento na que a situación sería insostible e non se poderían cumprir os horarios. Pero polo de agora, non nos imos adiantar aos acontecementos...

Fonte de información: TUSSA
Fotografías: Bus Compostela
Plano desvío: Bus Compostela

Ningún comentario:

Publicar un comentario